الفن نيوز

تامر حسني لمتابعينه “أتمنى من كل قلبي أنكم تعملوا اللي هقوله”

يشارك الفنان تامر حسني بشكل دائم متابعينه عبر صفحاته الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي، من وقت لآخر بنشر منشورات للنقاش والحديث عن الأصرار والطاقة الإيجابية ومحاولات السعي للنجاح .

جاء اليوم تامر حسني بمنشور جديد عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، يطلب من متابعينه المشاركة بكتابة ما يتمنى كلًا منهم تحقيقه في الفترة القادمة.

حيث علق نصًا :”لكل محبيني الكرام، كلامي اللي في البوست ده نفسي يوصل للكل و ينفذه، ومحدش يسألني ليه بقول كده بس أتمنى من كل قلبي أنكم تعملوا اللي هقوله، أنا والله العظيم بحبكوا أوي يا جماعة ولا عمري حسيت نفسي معاكم غير أخ أو حد من عيلتكم”.

ليستكمل ويطلب منهم الآتي:”يلا دلوقتي حالًا كل حد فيكوا يكتبلي في تعليقه نفسه يحقق أيه الفترة اللي جاية أرجوكم شوفوا نفسكوا محققين دا”.

ليعطيهم أمل وطاقة إيجابية كاتبًا “أن شاء الله هيحصل، أرجوكم أرجوكم أكتبوا اللي نفسكوا فيه وعندكوا يقين كبير بالله أنه هيحصل مش هتخسروا حاجه لو صدقتوني وعملته كده مش جايز أطلع صح!”.

اختتم تامر منشوره مطالبًا بالسعي والأجتهاد:” بس طبعًا نسعى ونجتهد بلا يأس والبوست هيفضل موجود لو حد حاله أتغير للأحسن و بدأ يحقق اللي كتبه يبقى يفتكرني بالدعاء”.

يذكر أن آخر أعمال تامر حسني
هو طرح أغنية “حياتنا” بشكل كامل بعد طلب من الجماهير، وذلك لعدم طرح الأغنية من قبل بشكل كامل أثناء عرض فيلم “بحبك”، قد طرح جزء منها فيما يناسب سياق الأحداث فقط.

وعلى جانب آخر أقام الفنان تامر حسني آخر حفلاته بالإسكندرية التي احتل من بعدها التريند، لحضور عدد كبير، وتضمن الحفل تقديم تامر لعدد من المواهب الشابة بالغناء من محافظات مصر المختلفة، وكان ذلك الحفل احتفالًا بطلاب الثانوية العامة الإسكندرية.

الجدير بالذكر أنه من المنتظر أيضًا لتامر حسني طرح إحدى أغنيات فيلم “بحبك”، التي لما تطرح بشكل كامل أيضًا أثناء عرض الفيلم بعنوان “هتجوزك”.

اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات
error: Content is protected !!