تصريحاتفن

الشاعر عمرو المصري: أول ما تامر عاشور سمع “هتوحشنا” أخذها على طول

طرح أمس المطرب تامر عاشور أغنية درامية جديدة تحمل اسم “هتوحشنا”، وحققت الأغنية نجاحًا جماهيريًا كبيرًا، وأقتربت من تحقيق نصف مليون مشاهدة حقيقية عبر موقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب”.

وتصدرت أغنية “هتوحشنا” التريند الأول موسيقيًا عبر موقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب”، كما أنها حظت على نسب استماعات عالية عبر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

فريق عمل أغنية “هتوحشنا

أغنية هتوحشنا من كلمات الشاعر عمرو المصري، ومن ألحان محمود أنور، ومن توزيع محمد مجدي، ميكس وماستر أمير محروس، جيتار مصطفى نصر، أورج محمود شاهي، طبلة سعيد الأرتيست.

وتعد هذه الأغنية جديدة ومختلفة من نوعها على المطرب تامر عاشور، من حيث كلمات الأغنية وألحانها وتوزيعها الجديد أيضًا.

https://youtu.be/g3mTDKFYvYY

الشاعر عمرو المصري يتحدث لهافن عن أغنية “هتوحشنا

وأعرب شاعر الأغنية عمرو المصري عن سعادته الشديدة بتصدر الأغنية للتريند الأول، بعد يوم من طرحها.

وقال عمرو المصري في تصريح خاص لمجلة “هافن”، :”كتبت أغنية “هتوحشنا” في يومين، ولم أتوقع أن تتصدر الأغنية التريند الأول في أول يوم من طرحها، وكنت متوقع نجاحها بعد أكثر من يوم من طرحها، ولكن كرم الله وتوفيقه أصبحت رقم 1، وأتمنى أن تنال إعجاب الجمهور”.

وأضاف:”أول لما تامر عاشور سمع الأغنية عجبته وحبها جدا، وحب أن يجرب صوته عليها وعجبته جدا وأخذها على طول، ومأخذناش وقت كبير فيها وخلصناها على طول”.

وتابع عمرو المصري:”الأغنية جديدة على تامر عاشور في كل شيء كلمات وألحان وتوزيع، ودي إضافة ليا إن أكون موجود مع تامر بشكل مميز، تامر بطبعه شخص متميز وبيحب يغير دايمًا، وإن أكون في تاريخ تامر بحاجة مميزة زي أغنية “هتوحشنا” دا شيء يسعدني جدا”.

الشاعر عمرو المصري

كلمات أغنية “هتوحشنا

هتوحشنا انت ليه محسسني انك صاحب الأفضال علياواني بشحت حب منك وانت يعني بخيل شوية فوق كدة وبلاش لساني مش هتسلم من الاذية.

انت ليه محسسني انك صاحب الأفضال علياواني بشحت حب منكوانت يعني بخيل شوية.

فوق كدة وبلاش لساني مش هتسلم من الاذية هتوحشنا هتوحشنا فضينا السيرة ودشدشنا ورا ضهرك قله ولا عطشنا ممنوع تدخل عندنا تانيلو حتى هتيجي تمعلشنا.

هتوحشنا هتوحشنادا احنا الارض بورد فرشنالما مشيت روقنا وفرفشنا لمينا ورقتك قطعنا قفلنا المشهد فركشنا انت مين قالك هتفلح لما تنكر في الجمايل انت فعلا نجم مسرح في الكلام والكدب هايلباب قديم ومالكش قيمةحيط مالكش اساس ومايل.

انت مين قالك هتفلح لما تنكر في الجمايل انت فعلا نجم مسرح في الكلام والكدب هايلباب قديم ومالكش قيمةحيط مالكش اساس ومايل.

هتوحشنا هتوحشنافضينا السيرة ودشدشنا ورا ضهرك قله ولا عطشنا ممنوع تدخل عندنا تاني لو حتى هتيجي تمعلشنا.

هتوحشنا هتوحشنادا احنا الارض بورد فرشنالما مشيت روقنا وفرفشنا لمينا ورقتك قطعنا قفلنا المشهد فركشنا.

هتوحشنا هتوحشنا فضينا السيرة ودشدشنا ورا ضهرك قله ولا عطشنا ممنوع تدخل عندنا تاني لو حتى هتيجي تمعلشنا.

هتوحشنا هتوحشنا دا احنا الارض بورد فرشنا لما مشيت روقنا وفرفشنالمينا ورقتك قطعنا قفلنا المشهد فركشنا.

يذكر أن من آخر أعمال المطرب تامر عاشور طرحه لأغنية “هي الناس”، وكانت من كلمات الشاعر أحمد المالكي، ومن ألحان محمد خلف، ميكس وماستر صقر.

بينما شارك الشاعر عمرو المصري مؤخرًا في ألبوم المطرب رامي جمال، وشارك بكتابة أغنية “قمر ومنور”، وكانت من كلماته، ومن ألحان محمود أنور، ومن توزيع أسامة الخطيب.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

جميع الحقوق محفوظة لـ مجلة هافن HAVEN Magazine
Powered by Mohamed Hamed
error: Content is protected !!