فن

بصوت الهضبة.. ظهور مميز لـ محمد صلاح وعائلته في إعلان فودافون

كتبت: نورهان مجدي الغنام

تصدر عمرو تريند توتير وذلك بعد غنائه في إعلان فودافون الجديد رمضان 2023، وظهر في الإعلان نجم ليفربول محمد صلاح وزوجته وأولاده الأثنين.

كانت أغنية عمرو لإعلان فودافون هي “شكرًا من هنا لبكرة” نال الإعلان إعجاب الجمهور بشدة وخاصةً بعد ظهور لقطات دعم وحب لنجم ليفربول محمد صلاح وزوجته.

كانت من ضمن هذه اللقطات ظهور محمد صلاح وزوجته لأول مرة برفقة بعضهم البعض، وتمثل وقوفه بجانبه خلال مشواره منذ البداية حتى أصبح من نجوم أوروبا حاليًا.

تصدرت أغنية “شكرًا من هنا لبكرة” التريند ونالت إعجاب الجمهور في خلال ساعات قليلة فقط من عرضها في أول أيام الموسم الرمضاني 2023.

أغنية “شكرا من هنا لبكرة”:

أغنية “شكرًا من هنا لبكرة” التي غناها الهضبة عمرة دياب من كلمات نصر الدين ناجي، وألحان عزيز الشافعي، توزيع أسامة الهندي.

وحصل إعلان فودافون حتى الان على 2 ونصف مليون مشاهدة على اليوتيوب في خلال ساعات قليلة فقط من عرضه.

كلمات الأغنية:

في لحظة اللي يعدل ميلك ويسند يشيلك.. ووسط زحمة حياته يجيلك.. يوصل في ثانية يسبق بخطوة يحميك بقوة ملكش إلا هو في حد لما تخبط هيفتح.. يقابلك ويفرح من قلبه عاوز يشوفك بتنجح.. يساعدك بفكرة معاك خطوة خطوة ده ماسابكش مرة أمبارح وبكرة.. في حياتي ناس هما الأساس ثابتين معانا مهما أي يجرى.. في حياتنا ناس هما الأساس.. حقيقي شكرًا من هنا لبكرة.. في حياتي ناس هما الأساس ثابتين معانا مهما أي يجرى.. دايمًا في ضهري ده صاحب عمري ده كنز ده رزق ده طوق نجاة.. بيرد غيبتي لو جابو سيرتي ومفيش حد بيفرق معاه.. بتجيلي فكرة بتتطق فجأة هي المكالمة فيقولي يلا.. أنا اللي في أنا في الدلع دايمًا سائقها بقلقها ياما نشفت ريقها طلعت عينها الله يعينها ده مفيش كلام يوصف حنانها.. واقفة دايمّا جنب مني شجعتني صدقتني سندتني موقعتش في يوم دي اللي جنبي من البداية خطوة خطوة كانت معايا دي في سمايا ولا النجوم.. في حياتي ناس هما الأساس ثابتين معانا مهما أي يجرى

اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات
error: Content is protected !!