فن

برامج رمضان 2023.. رامز جلال يسخر من إطلالة إيمان العاصي “إيه اللبس ده..اتعلمي من ياسمين صبري”

✍🏻هدير أشرف

حلّت إيمان العاصي اليوم ضحية لبرنامج “رامز نيڤر إند” في الحلقة السابعة، والذي يُذاع على قناة MBC مصر الفضائية عقب آذان المغرب، والذي يُعرض ضمن برامج رمضان هذا العام 2023.

تقديم رامز جلال للفنانة إيمان العاصي:

قدّم الفنان رامز جلال إيمان العاصي بطريقة مختلفة قائلًا: “ماشية في حياتها بدون هدف، والأدوار اللي المفروض تعملها بتعتذر عنها، والأدوار اللي بتعملها بتقفلك منها، معانا الفرسة الحائرة إيمان العاصي سنجل Mother ولو حصل لها حاجة بنتها هتبقى وحدانيّة..بفكّر أعتذر عن الحلقة دي”.

رامز جلال يسخر من إيمان العاصي:

سخر الفنان رامز جلال من الفنانة إيمان العاصي فور وصولها قائلًا: “إيه اللبس ده”، إيه البنطلون ده يا إيمي، إيه الشعر المألحف ده مش كوافير اللي عامله ليها، إيه كمية الجلود اللي لبساها دي أنتِ دابحة دب، اتعلّمي من ياسمين صبري التنشين يا بت”.

وتابع: “أنتِ غبية يا بنتي البرنسيسة العبيطة إيه ده دي بتتصوّر على غلاف الإذاعة والتلفزيون أنتِ كان فيه علاقة بينك وبين طور ولا إيه”.

رامز جلال يقرر مقلب الغسالة لـ إيمان العاصي:

بدأ المقلب بتذوق الفنانة إيمان العاصي عدد من الأطعمة وأثناء ذلك تتفاجئ إيمان العاصي باقتحام ثور للمطعم وتسقط إيمان العاصي وتدخل إلى الغسالة.

إيمان العاصي تكتشف أنه مقلب من رامز:

بعد كشف الفنان رامز جلال عن وجهه صرخت الفنانة إيمان العاصي وقالت له: “أنا بكرهك أوي”، وبعد ذلك قام طاقم العمل بالتصفيق الحار للفنانة إيمان العاصي.

برنامج ” رامز نيڤر إند”:

“رامز نيڤر إند” هو برنامج مقالب ويقوده الفنان رامز جلال، ويتم عرضه على شبكة قنوات MBC مصر ضمن برامج الماراثون الرمضاني لهذا العام 2023، ويتم عرضه عقب آذان المغرب مباشرة على قناة MBC مصر الفضائية.

اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات
جميع الحقوق محفوظة لـ مجلة هافن HAVEN Magazine
Powered by HAVEN Magazine
error: Content is protected !!