فن

قالولى هتبهدل”.. كريم قاسم يكشف عن استعداداته لـ “ولاد رزق” الجزء الثالث

كشف الفنان كريم قاسم عن استعداداته لفيلم ولاد رزق الجزء الثالث والذي يحمل اسم “القاضية”، وقال كريم خلال لقاء حصري في برنامج Et بالعربي.

تصريحات كريم قاسم

وقال كريم:” بقالى سنه بنزل جيم وبحاول اظبط فورمة قبل شهر أكتوبر، اصلهم قالولى هتبهدل استاذ طارق مش مطمني خالص، وأنا لسه مقرتش السيناريو”وأضاف:” اكيد في تطور في الشخصيات عن الاجزاء التانية، ونضج واختلاف كمان هيكون كبير أعتقد، وأنا متحمس ارجع للشخصية دي تاني”. https://www.instagram.com/reel/Cvo9iWqAZ_L/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==ومن المقرر تصوير فيلم “ولاد رزق” الجزء الثالث في أكتوبر المقبل، حيث بدأوا التحضير للشخصيات التي سيظهرون بها خلال الأحداث، كما سيظهر آسر ياسين في الجزء الثالث كضيف شرف بشخصية “الشايب”، اضافة إلى مشاركة ماجد الكدواني كضيف شرف.

نجوم فيلم ولاد رزق

وشارك في بطولة فيلم ولاد رزق الجزء الثاني، عدد كبير من النجوم منهم أحمد عز، أحمد الفيشاوي، أحمد داود، عمرو يوسف، نسرين أمين، كريم قاسم، سيد رجب، محمد ممدوح، وندى موسى، وكان من إخراج طارق العريان.

أبرز تصريحات المخرج طارق العريان عن فيلم ولاد رزق

ويذكر ان تحدث المخرج طارق العريان عن فيلمه الجديد ولاد رزق الجزء الثالث، قائلًا: “فيلم ولاد رزق له حالة خاصة والناس عندها توقع معين في الفيلم”. وتابع: “عشان نعمل جزء تالت لولاد رزق فكرنا كويس جدًا وطلعنا بفكرة كويسة”. وعن أبطال العمل قال: “في ناس جديدة هتنضم في الجزء التالت وفي ناس من الجزء الأول مظهروش في التاني هينضموا”.

جميع الحقوق محفوظة لـ مجلة هافن HAVEN Magazine
Powered by Mohamed Hamed
error: Content is protected !!