فن

.بعد غياب 3 سنين.. حورية فرغلي تعود للسينما بفيلم “ديچاڤو” مع ريهام سعيد ونخبة من النجوم

شاركت الفنانة حورية فرغلي جمهورها منذ ساعات قليلة لايڤ عبر صفحتها الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي الشهير “فيس بوك” وصرّحت من خلاله عن أحدث أعمالها القادمة في السينما.

حورية فرغلي تخوض تجربة سينمائية جديدة من خلال فيلم ديچاڤو

حيث أوضحت الفنانة حورية فرغلي من خلال اللايڤ أنها تخوض تجربة سينمائية جديدة وبدأت بالفعل في التحضير للشخصية، حيث قالت: “أنا عايزة اقولكم أنا بذاكر من دلوقتي وعندي فيلم هيبقى تقريبًا من أقوى الأفلام أنا هعملها إن شاء الله وهو فيلم ديچاڤو”.

وتابعت: “أنا مش عايزة أحرقلكم ولا أقولكم هو عبارة عن ايه، لكن هو حاجة جديدة وما اتعملتش قبل كدة معايا نخبة من النجوم ومعايا نجاتي أول مرة في حياتي اتعامل معاه ومعايا حبيبة قلبي ريهام سعيد، سعيدة جدًا إن أنا وهى هنشتغل مع بعض لأن أنا بحبها على المستوى الشخصي واحنا صحاب أصلًا يعني رغم إن إحنا شوفنا بعض مرتين”.

وأضافت “فرغلي” من خلال اللايڤ: “ومش عايزة أحرق كله بس معانا الأستاذ صلاح عبدالله، معانا نجوم كتيرة اوي اوي والقصة صعبة جدا مش سهلة والتمثيل فيها صعب فـ يارب كلنا نقدر نكون عند حسن ظنكم ويعجبكم الفيلم ويكسر الدنيا انا عن نفسي لما قرأت الورق مقدرتش أقفل السيناريو غير لما خلصته ومش قادرة استنى لغاية ما أبتدي، وبذاكر جامد اوي لأن شخصية معملتهاش قبل كده”.

ومن ثم وجهت الفنانة حورية فرغلي رسالة شكر لمؤلف ومخرج العمل “عيد العربي” على قوة السيناريو وأعربت عن سعادتها بالعمل معه.

وأنهت حورية فرغلي حديثها بـ: “فبقول لكم استنوني لأن أنا سعيدة جدا اني هرجع بعد 3 سنين للسينما ودور صعب وربنا يقدرني ويعجبكم وأبقى عند حسن ظنكم”.

https://fb.watch/ogv4bvT50l/?mibextid=Nif5oz

حورية فرغلي تقبل عجوز من جمهورها وتعلق: “طلب يتصور معايا”

من الجدير بالذكر أن الفنانة حورية فرغلي نشرت منذ ساعات قليلة ڤيديو لها عبر منصة تبادل الصور والڤيديوهات الشهيرة “انستجرام”وهى تُقبل رجل عجوز من مُعجبينها طلب أن يتصور معها لكن ظروفه الصحية منعته من أن يأتي إليها، فأتت هى وقبلته والتقطت معه صورة.

جميع الحقوق محفوظة لـ مجلة هافن HAVEN Magazine
Powered by Mohamed Hamed
error: Content is protected !!