الفن نيوزفن

ملك زاهر تدعم شقيقتها ليلى بهذه الكلمات “أنا فخورة للغاية بشقيقتي الأصغر”

وجهت الفنانة ملك زاهر رسالة إلى شقيقتها ليلى عبرت من خلالها عن إعجابها بأدائها في مسلسلي “في بيتنا روبوت” و “وادي الجن”.

حيث نشرت ملك زاهر صورة تجمعها مع شقيقتها ليلى عبر موقع التواصل الإجتماعي “إنستجرام”، ووجهت رسالة لها، وكتبت: “الكلمات لا تصف كم أنا فخورة بما حققتي حتى الآن”.

وتابعت قائلة: “كنت معاكي لحظة بلحظة وأنتي بتشتغلي وتتعبي على نفسك وبتصوري مسلسلين فنفس الوقت والاتنين ميقلوش عن بعد فالتعب والمجهود، كنت شايفة بعيني قد ايه بتتعبي ومش بتنامي وبتجتهدي وبتعملي كل اللي تقدري عليه علشان تطلعي كل واحد فيهم أحسن حاجة”.

وتابعت ملك قائلة: “وفعلاً تعبك مرحش عالفاضي يا لولو عملتي احلى مسلسل في الدنيا (في بيتنا روبوت)، اللي مكانش في ألذ ولا أحلى منه فالدنيا وشفناكي وأنتي (سارة) اللي مشاريعها فاشلة وتافها وملهاش في حاجة غير السوشيال ميديا تقريباً وخلتينا نصدق كل تفصيلة ونضحك على كل افيه وحقيقي كان احلى مسلسل في الدنيا عملتيه وطلع حلو اوي كده علشان كمان كان معاكي هشام وشوشو وعمرو اللي فضلوا دائماً في ضهرك”.

https://www.instagram.com/p/CLny0LPgOHy/?igshid=1hfef4wyheu9w

وأضافت ملك قائلة: “وعملتيلنا اكتر مسلسل مشوق فالدنيا (وادي الجن) وشفناكي وأنتي (ليال) الذكية الشاطرة اللي قادرة تحل كل المشاكل بذكاء ودايما مركزة. ولا في مره حسيت أن في شبه بين سارة وليال حقيقي بنتين مختلفين تماماً مع انك كنت بتصوري الأتنين سوا ودي شطارتك أنتي ومجهودك وتعبك”.

واختتمت رسالتها قائلة: “أنا فخورة للغاية بشقيقتي الأصغر، طفلتي ونجمتي الصغيرة الصاعدة”.

وفي سياق آخر، يذكر أن ملك شاركت مؤخرًا في بطولة مسلسل “لؤلؤ” وشاركها البطولة مي عمر، أحمد زاهر، نرمين الفقي، محمد الشرنوبي، وهو قصة مي عمر، سيناريو وحوار محمد مهران، إخراج محمد عبد السلام، إشراف على الكتابة والإخراج محمد سامي، إنتاج سينرجي.

اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات
error: Content is protected !!