الفن نيوز

غادة عبد الرازق: ندمت على دخول الوسط الفني ويارتني كنت كملت زي بابا

حلت الفنانة غادة عبد الرازق ضيفة على برنامج the insider بالعربي وصرحت خلال لقائها عن تفاصيل أحداث مسلسل “أبواب خلفية”، ومن المقرر أنه سيتم عرضه قريبًا.

وتحدثت غادة عبد الرازق عن تفاصيل دورها في المسلسل خلال لقائها في البرنامج قائلة: هاخد المشاهد لمنطقة جديدة عمره ما سمع عنها ولا عمره شافها، ولو شافها هيبقى ناس قليلة جدًا، وهيبقوا شافوا دا في صحابهم وقرايبهم والناس القريبة منهم.

وتابعت: بس هي مش حاجة معروفة على المستوى الإجتماعي وقصة المسلسل متعملتش قبل كده، ومش كل الناس تسمع عن المرض دا رغم أنه موجود فعلًا وفيه ناس كتير مرت بيه وإتعالجت منه وناس متعالجتش منه.

ويشار إلى أن مسلسل أبواب خلفية من إخراج حسن صالح، وتأليف نور حمدي وهيباتيا.

وصرحت الفنانة غادة عبد الرازق عن سبب ندمها لدخول الوسط الفني كما قامت بالحديث عن حلمها قبل التمثيل وعن والدها.

حيث قالت: أنا ندمت على دخول الوسط الفني بسبب تراكمات من حاجات كتير أوي والتراكمات دي بتوصلك لمرحلة أنك تقول الطريق دا دمرني أوي وأخد مني أوي ومن حياتي وجه عليا.

واستكملت قائلة: كان حلمي أدخل السلك القضائي وياريتني كنت كملت زي بابا هو اتخرج من كلية الحقوق ودخل مجلس الدولة وكان قبل ما يموت بشهر كان هيبقى وزير الإستثمار.

واختتمت حديثها قائلة: أنا مش عارفه ليه مروحتش للسكة بتاعت بابا دي وروحت في سكة تانية خالص وباجي في وقت من الأوقات وبقول ياريتني.

وجدير بالذكر أن آخر أعمال غادة عبد الرازق كان مشاركتها في بطولة مسلسل لحم الغزال الذي تم عرضه الموسم الرمضاني الماضي

اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات
جميع الحقوق محفوظة لـ مجلة هافن HAVEN Magazine
Powered by HAVEN Magazine
error: Content is protected !!