الفن نيوز

عمر كمال خد مصلحته مني وخلاص” حمو بيكا يكشف عن أزمتة مع عمر كمال وشاكوش يتدخل

حل مطرب المهرجانات حمو بيكا وزميله حسن شاكوش ضيفان على برنامج “كلام سري” الذي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم عبر فضائية “القاهرة والناس”، وتحدث حمو عن علاقته بـ زميله عمر كمال وصرح أنه لم يطمئن عليه في أزمته الأخيرة.

وقال نصًا: “عمر خد مصلحته مني وخلاص، وهي أنه يعمل معايا فيديو ويتشاف بيه في الميديا وخلاص وقدرني كـ فقرة، كمان هو موقفش جمبي في أزمتي ولا سأل عليا”وحاول شاكوش أن يحسن من موقف زميله عمر كمال أمام المشاهدين فـ تدخل في الحديث وقال: “عمر وحمو بيحبوا بعض جدًا أحنا التلاته عاملين زي السمك لو طلعنا من المياة نموت.

وأضاف: “حمو ممكن يكون مكلمني ومطمن عليا وبعدها الاقيه طلع بيتكلم عليا في لايف هو فاهم أنه كده بيعبر عن زعله عادي ولكنه بيعبر قدام العالم كله وفي ناس من مصلحتها تشوفنا متفرقين”.

يُذكر أن الخلاف الأخير الحادث بين حمو بيكا وعمر كمال كان بسبب أغنية”مستفزة” وهي الأغنية التي بدأ الثنائي بالعمل عليها ولكن عمر طلب تأجيلها أكثر من مره وانشغل بأعمال آخرى ولم يجيب على إتصالات حمو بيكا وتجاهل الاتفاق.

فـظهر حمو في بث مباشر عبر حسابه على انستجرام وقال: “أنا قابلته في عيد ميلاد وقولتله الأغنية هتنزل بكرة أنا طالب منك بس تعمل شير للأغنية عندك وتقول للناس تسمعها ومحصلش كدة، أنا عملتله أصلًا بلوك.

وأضاف: “أنت ربنا لما أعطاك بقيت تشوف نفسك على الناس وأنا بقى مش الناس دي، أنا السبب في نجاحك بعد ربنا وأول واحد خليتك تغني.. أنجح بقى بنفسك وبطولك يا خسارة العيش والملح اللي كلتوا معاك.. مع السلامة يا صحاب مزيفة”.

والجدير بالذكر أن هذا ليس الخلاف الأول بينهم بل سبق وأن نشب عدة خلافات بين ذلك الثنائي على الرغم من النجاح الواسع الذي حققوه معًا في أغنية “إنتي معلمة” و “شمس المجرة”.

جميع الحقوق محفوظة لـ مجلة هافن HAVEN Magazine
Powered by Mohamed Hamed
error: Content is protected !!