الفن نيوز

أيتن عامر تطرح أحدث أغانيها على تطبيق أنغامي “خطافة الرجالة”

صدرت الفنانة أيتن عامر أحدث أغانيها بعنوان “خطافة الرجالة”، على منصة أنغامي.

الأغنية من كلمات أحمد علاء، وألحان أحمد مصطفي نيس.

كلمات الأغنية:

عاملة لاف على صورته وانا حبيبته مش هقف أتفرج 
وانا هقفش جامد ده البارد عمال بيهرجيا 
نهار أبيض كده مش فايت دانا قلبي مولع نار شايط
بقي بيني وبينها انا طار بايت دي متعرفناش
ودي قلة ذوق كده مش طالبه بزيادة لطافه دي عميت في عينيها العيب فيها ولا انا شفافهانا موتي وسمي اللي قتلني بتبص في وشي وتحضني ومن ضهري تلف تخوني كله على مفيش 
خطافة الرجالة حرصوا منها تلعب على مين لا ده بعينهااللي تقربله الله يعينها مش هسكت ولا هقف اتفرج اللي تقربله الله يعينها جمهوري كبير يملأ مدرج ولا عاش ولا كان اللي يقرب من حد بحبه دانا اصلى قعدت أما دخلت وربعت في قلبهدورها في حياته يدوب مشهد وانا بطلة فيلمه الناس تشهدومكنتش احبها تتعقد بس اعمل ايه عينك يندب فيها رصاصه راحه جاية عليه زي ما بيقولوا عينيها فيه وتقول هاهاهاعماله تلفي وتتحايلي وتقولي لا ذوقي ولا استايلي واتاريكي عماله تتحايلي عشان تشوفيه.

وحقق البرومو الرسمي لأغنية “خطافة الرجالة” مليون ونصف من المشاهدات خلال يومين فقط من إصداره.

وأحتفلت أيتن عامر بنجاح مسبق للأغنية من قبل طرحها أقتربت من 2 مليون مشاهدة، وأحتلت تريند منصات السوشيال ميديا، ومواقع نشر الفيديوهات واليوتيوب والتيك توك واستوريهات الإنستجرام والفيس بوك.

حيث نشرت أيتن عامر عبر حسابتها الشخصية على موقعي التواصل الإجتماعي وتبادل الصور “إنستجرام، فيس بوك” منشورًا وصورة لها لتعبر عن فرحتها بهذا النجاح.

وكتبت نصًا:”شكلنا هنكسر الدنيا ولا إيه؟ شكرا يا جماعة والله أنا فرحانة جدا ودا شيء مبشر بنجاح جاي خطافة الرجالة”.كانت وقد نشرت أيتن عامر البرومو الرسمي منذ يومين.

يذكر أن آخر أعمال أيتن عامر الغنائية أغنية بعنوان “كانت بتسهر”، ومن كلمات أيه عاطف ألحان نورهان البغداديتوزيع وميكس وماستر zoomجيتار أحمد حسين.

اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات اطلب برنامج ويبو للمدارس والجامعات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *