الفن نيوز

هنا الزاهد لتامر حسني: طلّع مننا كلنا أداء مش عادي

قامت الفنانة هنا الزاهد بمشاركة مقطع فيديو عبر حسابها الخاص على موقع تبادل الصور والفيديوهات “انستجرام” توجه فيه رسالة شكر لتامر حسني ومُشيدة بقصة الفيلم وإخراج تامر حسني.

وكتبت هنا الزاهد معلقة: “يا جماعة انا دلوقتي في المونتاچ بتفرج على فيلم بحبك و بجد مش عشان انا فيه بقول كدا ،،، تامر ألف قصة عبقرية و اخرجها كأنه مخرج عالمي و طلع مننا كلنا اداء مش عادي بجد شكرا يا تامر”.


وقام تامر حسني بالرد عليها في التعليقات قائلًا:
“ايه بس الحلاوة و الذوق دا كله يا هنا
اولًا شكرًاعشان انتي قلبك جميل و نضيف و عندك تقدير لكل الناس و دي تربية جميلة من الأساس بعيد عن الفن
ثانيًا .. انتي عاملة دور عمرك و انا فرحان اني خرجت منك الممثلة اللي الناس هتشوفها دي، كلنا فرحانين بيكي وانا بقول شهاده لتاريخك من دلوقتي هنا الزاهد في فيلم بحبك لو استمرت كدا هتبقى من اخطر ممثلات تاريخ السينما العربية… ربنا يحفظك ويوفقك في كل اعمالك.

لترد هنا الزاهد معلقة:
“ده كلام هفضل محتفظة بيه طول عمري شكرا بجد”.

فيلم بحبك من المقرر عرضه في عيد الأضحى المبارك، وتدور أحداث الفيلم في إطار رومانسي كوميدي حول قصة حب تنشأ بين تامر حسني وهنا الزاهد ويوضح مدى صدق الحب لدى الرجل والمرأة، وكشف البرومو عن المشاهد الرومانسية، التي جمعت بين تامر حسني وهنا الزاهد، بعد اعترافه بحبه لها وهو يقول: هي كلمة بتتقال في ثانية لكن بيترتب عليها عمر كامل.. بحبك.

والفيلم من تأليف وإخراج تامر حسني وشاركه في العمل: هنا الزاهد، هدى المفتي، حمدي الميرغني، مدحت تيخا، وإنتاج شركة سينرجي.

ويذكر أن آخر أعمال هنا الزاهد كان مشاركتها في مسلسل أنا وهى بمشاركة أحمد حاتم، أشرف عبد الباقي، ندى عادل، محمود البزاوي، سلوى عثمان، ميرهان حسين، محمد جمعة، وعدد آخر من الفنانين.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

جميع الحقوق محفوظة لـ مجلة هافن HAVEN Magazine
Powered by Mohamed Hamed
error: Content is protected !!