بوليوودفن

رامي جمال يطرح أغنية “موقف ضعف”

✍️ نور عبد الحليم عمر

تم بث العرض الأول لأغنية “موقف ضعف” للفنان رامي جمال على قناة Nogoum Records، في تمام الساعة السابعة مساء اليوم.

ونشر رامي عنها منذ ساعات قليلة على حسابه الشخصي موقع التغريدات القصيرة “تويتر”، معلقًا:”ميعادنا الساعه ٧ أغنية موقف ضعف كلمات محمد أبو نعمه ومن ألحاني وتوزيع وسام عبد المنعم”.

وجاءت أغنية “موقف ضعف” في الترتيب الرابع من ألبومه الجديد “يستاهل بوستين”، ولاقت حماس متزايد من المتابعين، اللذين كانوا في انتظارها منذ التصريح عنها، ومازال جمهوره في انتظار باقي أغاني الألبوم بحماس شديد.

وإليكم كلمات الأغنية:

أنا في العادة كنت في روحي مش مهمل دي غلطة وحيدة بس في عمري حبيتك قالولي بجد لما في حد خير تعمل تلاقي الشر بدليل إن أنا لقيتك أنا في العادة كنت في روحي مش مهمل دي غلطة وحيدة بس في عمري حبيتك قالولي بجد لما في حد خير تعمل تلاقي الشر بدليل ان انا لقيتك هاشوفك وانتي مكسورة ورجعالي.. وهاخد حقي بالغالي ويمكن ضعفها نتلاقى وهيتعاد الزمن تاني.. لكن وأنا جاني وأنتي ف موقف ضعف هييجي الوقت تبكيلي وانا هادي..وعايش وانتي بيخلص عليكي البعد هقولك كل شئ قسمه ونصيب عادي… انا وانتي مننفعش الحقيقة لبعض زرعتي القسوة نفس القسوة رجعالك..دا دين ف رقبتي انا هسده وهاتسديه متتفاجئيش لو اللي زمان ياما دعالك..لقيتي نفسك بتيجي سيرته بتدعي عليه زرعتي القسوة نفس القسوة رجعالك..دا دين ف رقبتي انا هسده وهاتسديه متتفاجئيش لو اللي زمان ياما دعالك..لقيتي نفسك بتيجي سيرته بتدعي عليه هاشوفك وانتي مكسورة ورجعالي.. وهاخد حقي بالغالي ويمكن ضعف هانتلاقى وهيتعاد الزمن تاني.. لكن وانا جاني وانتي ف موقف ضعفه ييجي الوقت تبكيلي وانا هادي..وعايش وانتي بيخلص عليكي البعد هقولك كل شئ قسمه ونصيب عادي… انا وانتي مننفعش الحقيقة لبعض.

يذكر أن أغنية “خلينا قاعدين” هي ثالث أغاني ألبوم رامي جمال، وتم طرح أغنية “خلينا قاعدين” مساء أمس على موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”، والتي تصدرت المحتوى الرائج للموسيقى رقم 11 في تريند اليوتيوب وحصلت على أكثر من 138 ألف مشاهدة، وكانت من كلمات أحمد طعيمة، وألحان احمد العدل، وتوزيع وميكس إلهامي دهيمة وأحمد حسام وإنتاج Nogoum Records.

“بقيت أخاف” ثاني أغاني ألبومه الجديد والتي تم طرحها يوم الإثنين لهذا الأسبوع الجاري، وتم نشرها على موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”، والتي تصدرت المحتوى الرائج للموسيقى رقم 13 في تريند اليوتيوب وحصلت على أكثر من 301 ألف مشاهدة خلال يومين فقط، وكانت من كلمات أحمد عبد النبي والحان غريب وتوزيع احمد ابراهيم، وموسيقى وميكساج ماستر أحمد إبراهيم.

https://youtu.be/Lz1SYb0Wpj4

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

جميع الحقوق محفوظة لـ مجلة هافن HAVEN Magazine
Powered by Mohamed Hamed
error: Content is protected !!