الفن نيوز

رامي صبري يحتفل مع جمهوره لـ تخطي أغنية “أنتي جنان” الـ 5 مليون مشاهدة

✍️ هويدا هشام

تتخطي أغنية “إنتي جنان” لـ رامي صبري الـ5 مليون مشاهدة علي يوتيوب، ومازالت الأغنية من ضمن التريند رغم مرور شهر علي موعد طرحها.

ونشر الفنان رامي صبري علي صفحته الرسمية بموقع “فيسبوك” مقطع فيديو من الأغنية وعلق قائلًا: “إنتي جنان تتخطي حاجز الـ5 مليون مشاهدة على اليوتيوب وتريند للأسبوع الرابع على التوالي”.

والأغنية من كلمات إسلام الجريني،
وعمر عربة، ألحان تيم علي، وتوزيع جلال حمداوي.

كلمات الأغنية:

كله عادي إلا أنتي شمس طالعة كله حلو إلا أنتي بس روعة شكلي وقعت فيكي أوبس أوعى معدية وفوق أنتي قمر وسط ليل هادي أنتي جو موود جميل وصافي جمالك متفصل مش عادي مليانة رقة وذوق لا ده أنتي جنان شمس ورسمها فنان العيون عربية كمان أيه بقى مش كدا عقلي أنا هيطير عينيكي بتجر من بصة شدت قلبي أتجر جمال رباني لا لا مش سحر ملفتة نجمة في وسط الجماهير.. لا دا انتي جنان شمس ورسمها فنان العيون عربية كمان إيه بقى مش كدا عقلي أنا هيطير عينيكي بتجر من بصة شدت قلبي أتجر جمال رباني لا لا مش سحر ملفتة نجمة في وسط الجماهير.. إنتي في الشتا باريس أوروبا مودك أحلى من المالديف وأوبا الجمال ده مش خفيف دا طلقة أنتي جاية منين أنتي هواكي يرد الروح صافي ضحكتك بتخلي الصبح دافي حبك دا اللي رسيت عليه راسي هو دا اللي حلمت بيه.. لا دا انتي جنان شمس ورسمها فنان العيون عربية كمان إيه بقى مش كدا عقلي أنا هيطير عينيكي بتجر من بصة شدت قلبي أتجر جمال رباني لا لا مش سحر ملفتة نجمة في وسط الجماهير لا ده أنتي جنان شمس ورسمها فنان العيون عربية كمان أيه بقى مش كده عقلي أنا هيطير عينيكي بتجر من بصة شدت قلبي أتجر جمال رباني لا لا مش سحر ملفتة نجمة في وسط الجماهير..كله عادي إلا أنتي شمس طالعةكله حلو إلا أنتي بس روعة شكلي وقعت فيكي أوبس أوعى معدية وفوق أنتي قمر وسط ليل هادي أنتي جو موود جميل وصافي جمالك متفصل مش عادي مليانة رقة وذوق لا ده أنتي جنان لا ده أنتي جنان

ويذكر أن رامي صبري نشر مؤخرًا علي قناته الرسمية بموقع يوتيوب أحدث أغانيه بعنوان “ولسه ياما”، والأغنية تريند رقم 19 رغم مرور أسبوعين علي طرحها وتخطت المليون مشاهدة.

والأغنية من كلمات تامر حسين، ألحان عزيز الشافعي، ميكس وماستر أسامة الهندي.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

جميع الحقوق محفوظة لـ مجلة هافن HAVEN Magazine
Powered by Mohamed Hamed
error: Content is protected !!