فن

أغنية “خليني اشوفك” تتصدر تريند اليوتيوب خلال الساعات الماضية 

نشر الفنان رامي جمال أغنيته الجديدة والتي تحمل اسم “خليني اشوفك” عبر صفحته الخاصة على اليوتيوب مساء “يوم الخميس” الموافق 11 إبريل 2024 “والذي يوافق ثاني أيام عيد الفطر المبارك”.

تصدرت أغنية “خليني اشوفك” تريند اليوتيوب خلال الساعات الماضية حيث إجتازت خط الربع مليون مشاهدة.

https://youtu.be/QCJcdph-jws?si=KpjCLw3hxtJuqhmC

 

تفاصيل أغنية “خليني اشوفك”

أغنية “خليني اشوفك” لرامي جمال الأغنية من كلمات زياد حسام، ألحان محمود أنور، توزيع وميكس عمرو الخضري.

كلمات أغنية “خليني اشوفك”

جاءت كلمات الأغنية كالاتي “خليني أشوفك مرة تانية ولو ثواني.. علشان أوريك إن أنا بقيت حد تاني.. وعلشان أقولك إني مزعلتش عليك.. مبقاش في قلبي مكان خلاص متساب عشانك.. في حاجات كتير من يوم ما غبت خدت مكانك.. من يوم ما غبت وقلبي تقريبا نسيك.. أنا فوقت خلاص.. وقسيت على قلبي.. وعلمته يبطل إحساس.. أنت عملتلي عقدة.. أساسا من كل الناس.. ربنا يجازيك.


أخر أعمال رامي جمال

أطلق رامي أخر ألبوماته وهي أغنية “بقيس الجمال بيكي” وحصلت على نصف مليون مشاهدة على منصة اليوتيوب، وصرح عبر صفحته على مواقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام” إن هذه الأغنية هي إهداء منه إلى زوجته، وكانت الأغنية من ألحانه.

كلمات أغنية “بقيس الجمال بيكي”

وجاءت الأغنية كالأتي “انا قبلتك زمان من قبل ما اقابلك بقيت محتاج اشوف الدنيا بعنيكي عايز اعيش اللي باقي في عمري، و انا جمبك انا بقولك علشان حطيت عيني عليكي شوف انا هقولك بحبك ليه، و كلامي ده تحسيه انا قلبي كان تايه و رجعتيه، ليكي انا شايل في قلبي كتير حبك ده وش الخير انا هبني في عيونك طريق و امشيه، كلام من قلبي انا هقوله و هحكيلك مافيش ولا ميزه انا عايزها و مش فيكي و طول ما انا فيا روح هفضل اغينلك ده انا بسببك بقيت أقيس الجمال بيكي شوف انا هقولك بحبك ليه، و كلامي ده تحسيه انا قلبي كان تايه و رجعتيه، ليكي انا شايل في قلبي كتير حبك ده وش الخير انا هبني في عيونك طريق و امشيه، شوف انا هقولك بحبك ليه و كلامي ده تحسيه انا قلبي كان تايه و رجعتيه، ليكي انا شايل في قلبي كتير حبك ده وش الخير انا هبني في عيونك طريق و امشيه”.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!